У Вінниці все частіше можна зустріти громадський транспорт, який їздить без кондукторів. Розраховуватись за проїзд в ньому потрібно у водія. Запитали вінничан, що вони думають з цього приводу та чи купують квитки.
- У громадському транспорті має бути кондуктор. Тому що розраховуються не всі пасажири. Є такі люди, які заходять на задні двері і не передають за проїзд. Це збитки як для водія, так і для транспортної компанії. У мене мама водій тролейбуса, я знаю, що це важка робота. За проїзд потрібно платити.
- Совісні люди розраховуються, а ті, яким без різниці, просто виходять. Не знаю, що з цим робити. Інколи, коли доводиться проїжджати одну зупинку, я сам не передаю за проїзд. Бували випадки, коли купюра великого номіналу і водій відмовляється її приймати, тоді теж їду безкоштовно.
- Для студентів, це, напевно, добре, тому що не в кожного бувають гроші, щоб заплатити. Я інколи можу не платити. І більшість студентів справді так роблять. Вихід з цієї ситуації – просто взяти на роботу кондукторів. Тому що не всі люди розраховуються.
- Приїхав з Кривого Рогу, там такої проблеми немає. У нас завжди є кондуктори, їх вистачає на громадський транспорт. І ще, проїзд у нас коштує 2,50. Був здивований, що у Вінниці така ціна. У тролейбусі без кондуктора їздив, за проїзд розраховувався. Це неправильно і незручно.
- На мою думку, якщо немає кондукторів, то нехай хоча б ходять контролери. А то взагалі нікого, крім водія. Мені подобається така система, яку зробив Львів. Там стоять термінали. У нас поки особливих незручностей немає, хіба у годину пік, тоді ти просто не можеш оплатити.
- У мене пенсійне, тому я їду безкоштовно. Але іншим людям це не зручно. Потрібно підходити до водія. А як передають гроші, то буває, що решта, або квиток не попадають до власника. У нас зустрічаються різні люди. Не знаю, як воно буде, начальству там в управлінні видніше.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Галя
Так само Київська: навіщо думати, коли там іде 13 на Пирогова, якщо можна сісти на любий, а там вже і 12, і 14, і автобуси...
Галя
Галя reply Галя
Вася
Тогда с любой площадки передавали на билет. И не очень волновались, что эти три копейки пропадут.
Да и стыдно было ездить "зайцем"..
Сейчас нация становится единой. Поэтому как-то стрёмно передавать на проезд двадцать гривень через побратимов - по дороге затеряются.
Олексій reply Вася
Вася reply Олексій
Спочатку - квітки, потім абонементи, з ними теж було не все гаразд. Вони були книжками - по двадцять талонів. І продавали не всюди... Діти їздили безкоштовно, от ти й не знаєшь тих часів.
Галя reply Олексій
Вася reply Галя
Кас не було на зупинках. Розраховувалися з водієм.
Олексій reply Галя
Ols Kat reply Вася
Вася reply Ols Kat
Прикольно было собирать талоны с разными высечками, а потом давать их контролёру - пусть разбирается, авось найдёт подходящий.
Вообще, эта история - оплат в трамваях - интересная. Были к\талоны (абонементы), которые продавали только в определённых местах. Приехав в Винницу - рыщешь, где бы купить эту книжечку, хотя надо-то всего доехать от вокзала до Западного вокзала.
Потом абонементы (талоны) продавал водитель. И никто не возмущался, правда, всё это было на остановках.
Билеты постепенно сошли на нет..
А были и кассы -кидаешь пару копеек и отрываешь взамен билет
Вася
Або тому, що йдемо, та ніяк не дойдемо до цієї (де ж вона?) Юропи?