З Тяжилова до Водоканалу пропонують провести трамвайну лінію
18 червня 2017
50
4078 переглядів
З Тяжилова до Водоканалу пропонують провести трамвайну лінію

Те, що з Тяжилова в час пік добратися на роботу без запізнення майже нереально, відомо багатьом вінничанам. Олексій пропоную варіант, як можна вирішити цю прообему.

«Створити трамвайну лінію від ВПЗ через Водоканал-Стрелецька-Брацлавська доТяжилів», - ось таку назву має петиція, яку виклали на сайті вінницької мерії в четвер, 15 червня 2017 року.

Її автор, Олексій Підвисоцький пропонує створити трамвайну лінію від ВПЗ через Водоканал-Стрелецька-Брацлавська доТяжилів.

«Це дасть дуже великий розвиток місту. Прошу підтримати петицію», - зазначає Олексій.

Станом на 18 червня петицію підписали 8 осіб з 350 необхідних.

Петицію можна підписати ТУТ.

 

 

Читають зараз: 1
(50)
Коментарі
img
img
facebook_user 18.06.2017 15:25
з України

То може просто більше запустити тролейбусного рухомого складу ?

img
facebook_user 18.06.2017 15:30
з України

Цікавий "маршрут"..... А залізничні колії трамвай має долати у повітрі чи як?

img
facebook_user 18.06.2017 16:24
з України

Ох@енный распил бабла придумал. А мост на Кемпу не придумал.

img
facebook_user 18.06.2017 16:26
з України

Для трамвайної лінії тут вже не буде місця, так, проїжджа частина занадто мала. Може, краще в години пік збільшити кількість тролейбусів #1 та #4.

img
facebook_user 18.06.2017 17:20
з України

Краще тролейбуси пустити на Старе місто.

img
facebook_user 18.06.2017 17:43
з України

і це як раз реально!

img
facebook_user 18.06.2017 19:33
з України

Давно пора

img
facebook_user 19.06.2017 18:04
з України

Воно то реально, але дорого! Невже в історії не видно, що влада не вкладає грошей у передмісті, лише у центр та Вишеньку. Але ж це спільні гроші! Але живуть держиморди або в центрі, або на Вишеньці. От і покращують там, що можуть за кошт інших районів у сполученні, що саме Вишенський електорат приведе їх до влади знову і знову. І чхати їм на проблеми передмість. Моргунов жив десь на Плитка, тому на пару років левова частка бюджету всього міста працює на дороговартісне облагородження проспекту космонавтів і парку Дружби народів. А що отримав тяжилову чи те саме старе місто?????

img
facebook_user 19.06.2017 18:06
з України

П.С. фейсбук "добре відреагував", що й незрозуміло, про що мова йде....

img
Olvol 18.06.2017 17:27
з України

Тролейбус нр 1 не курсує у вихідні, а в будні робить близько 15 рейсів. Трол.нр 2 курсує з інтервалом 17-25 хвилин. При цьому там майже завжди є вільні місця для сидіння.

Як часто має курсувати запропонований в зверненні трамвай,  якщо він втричі місткіший і ще й не матиме заїзду на центральний автовокзал, який дає хоч якийсь пасажиропотік?

Раз на півтори години?

img
Olvol 18.06.2017 17:29
з України

Дешевше забезпечити курсування тролейбуса нр 1 з інтервалом 10 хвилин на двісті років вперед, ніж укладати трамвайні колії по естакаді, бо за рахунок тротуату вже немає де

img
Без Имени 18.06.2017 20:38
з України

Повністю згодний.

img
Сергей Сторожук 19.06.2017 07:40
з Вінниці

тим більше що він напівпустий курсує навіть 1 раз за годину.

Всі чекають 20А тому, що він швидший. Іванова-Енергетична тролейбус 40-50 хв. маршрутка 25-30.  Тролейбус 1-2 рази на годину маршрутка 5-7 раз на годину. В нас "заробляють" гроші маршрутки а тролейбуси для "отмаза"

img
Daily 18.06.2017 17:45
з Вінниці

найкоротший шлях через Гонти  через залізничну колію.І з якої це пори с Тяжилова почали їздити на роботу все життя було наоборот.

img
Olvol 18.06.2017 18:04
з України

Кортактний провід у трамвая і у поїзда на різній висоті та під різною напругою, тому "через залізничну колію", як ви виразилися, - неможливо. Потрібен тунель. Та і вул.Гонти -  не те місце, де живе і працює багато людей.

img
Daily 18.06.2017 18:28
з Вінниці

сразу видно що ви не місцевий.Якщо буде переїзд через  колію залізничну то зніме  напругу про яку говорить автор  на дорозі за рахунок зменшення автомобілів.Дроти та кількість проживающих людей тут ні до чого

img
Olvol 18.06.2017 19:29
з України

Это вы не мисцэвый вместе с автором. Ездить на тяжиловскую часть Гонты - это просто в никуда. Чтобы сделать переезд в одном уровне с железной дорогой, которая имеет в этом месте более 10 путей, необходимо переделывать все СЦБ от Винницы до Сосонки,  кроме того, трамваю придется проезжать без провода на аккумуляторах, что крайне опасно. Железная дорога этого никогда не разрешит!

img
Daily 18.06.2017 20:55
з Вінниці

який трамвай? яких 10 путєй ? я про автодорогу .Читаєм уважніше.

img
Olvol 18.06.2017 21:00
з України

Не может быть там и автодороги на одном уровне. Нужен тунель. А привести в проезжее состояние ул.Гонты по всей длине и правда не мешало бы. Но врядли туда "рванет" много автомобилей.

img
Daily 18.06.2017 21:53
з Вінниці

то зрозуміло що в рівень будувати це абсурд чи мости ніхто не вміє з тунелем будувати. Ви не повірите "рване"  ще як "рване" туди автопотік.

img
Ололоша 19.06.2017 00:53
з України

Не вміють і нема грошей. Он Київський вже 3 місяці джолобають а прогресу ніякого

img
Задунайский Торонтуй 19.06.2017 03:50
з України

Почему именно трамваю? Сделать два метра изолирующий разрыв для поезда. Он его даже на самой малой скорости пройдет не заметя даже.

img
Olvol 18.06.2017 19:30
з України

Господин Подвысоцкий, составивший петицию. Возвращайтесь в село Подвысокое, от которого ваша фамилия, и поднимайте а то бурьяном заростает...

img
facebook_user 18.06.2017 17:51
з України

Жесть, а автомобилям по воздуху плыть?

img
facebook_user 18.06.2017 18:09
з України

супер но наверное не в наше время!

img
facebook_user 18.06.2017 19:19
з України

Обєднати #4 і #10 і всі проблеми з сполученням будуть вирішині без додаткових фінансових витрат

img
facebook_user 18.06.2017 19:30
з України

А можна вспомнити і про сторий город а то все город і город

img
facebook_user 18.06.2017 19:31
з України

А про сторий город можна вспомнити

img
Без Имени 18.06.2017 20:19
з України

Так, так. Я згодний. Тільки за кошти Олексія Підвисоцького. А так, то трамвайну лінію вести дуже затратно для міського бютжету. Вже краще пустити по такому маршруту автобус або тролейбус. Це менш затратніше.

img
Без Имени 18.06.2017 21:05
з України

А навіть якщо і так. То "майбутній" трамвай буде їздити напівпорожній, як то зараз їздять тролейбуси №1 та №2 через малий пасажиропотік.

img
Олексій 18.06.2017 23:35
з України

Замкнути кільцеву дорогу з мостом у Сабарові — ось що дасть розвиток всім частинам міста і розвантажить центр від загазованості, дасть дорогу з старого міста. А то маршрутками повозять.

img
Daily 19.06.2017 00:43
з Вінниці

в нас вже є кільцева дорога

img
Задунайский Торонтуй 19.06.2017 03:45
з України

Нет.

img
Сергей Сторожук 19.06.2017 07:35
з Вінниці

є огризок роздовбаний

img
Olvol 20.06.2017 09:52
з України

Нет! Сабарову хватит третьего по счету кладбища, карьера, трех автотранспортных предприятий и воняющих на 3 км отстойников. Замыкайте свою дорогу где-то в лесу ниже.

img
Олексій 18.07.2017 01:49
з України

Вона там по генплану є.

img
facebook_user 19.06.2017 04:16
з України

"Мєгамозг" ))))

img
facebook_user 19.06.2017 04:43
з України

Очередная идея как отмыть деньги! Пусть лучше мост доделывают.

img
facebook_user 19.06.2017 06:02
з України

У Тяжилова є тролейбусна лінія! Те, що там дебільний розклад і вона неефективно використовується- проблема непрофесіоналізму працівників та писав розкладів від ТТУ та міськради. Так само вони понаписували розклад і для автобусів . Як їдуть, то одразу всі і весь час "сперечаються" на вокзалі, хто перший забере пасажирів. Бо інші їдуть недозавантажені. Це пряме шкідництво!!!!! А назад(приклад -Шкільна+Лука+ Янгеля) на Молодогвардійська зустрічаються всі три одразу і один за одним, але так, що люди зі Шкільної не можуть пересісти у 7( щоб їхати в центр міста), бо 7 завжди їде першим, хоча й зобов'язаний давати дорогу 2. Зате потім цілу годину немає нічого, крім маршруток. Таке вигідне лише для хазяїв маршруток( які, як усім відомо, мають хазяїв у владі і так покращують умови саме своєму бізнесу а не комунальному підприємству через такий розклад, який не створює умов для нього, але для маршрутників ну добре покращує).

img
Anonymous 19.06.2017 08:48
з Вінниці

Нехай цей придурок спочатку навчиться правильно писати,а вже потім "штовхатиме" петиції.

img
Anonymous 19.06.2017 08:52
з Вінниці

Потрібно подати петицію,щоб при поданні петицій сплачувалося державне мито. І чим безглуздіша петиція,тим більше мито.

img
facebook_user 19.06.2017 13:24
з України

Це ж просто петиція! Хто хоче маршрут на старе місто - напишіть свою петицію! В чому проблема?

img
facebook_user 19.06.2017 16:39
з України

Трамвай дороговато будєт. Краше вже автобус пустити, або продовжити якийсь існуючий автобусний маршрут.

img
Без Имени 19.06.2017 22:17
з України

Шкода що ця петиція не набере 350 голосів... А так би хотілось почути що про це думає Моргунов))))))

img
Сергей Сторожук 20.06.2017 10:33
з Вінниці

А він нічого не думає - не барське це діль слухати що челядь бубнить

Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/DTP/vidmovitisya-vid-avtobusiv-i-pereyti-povnistyu-na-elektrotransport-pro-10617529.html

img
facebook_user 20.06.2017 21:30
з України

На ті петиції ніхто не звертає уваги. Це вже не вперше помічаю. Була ще петиція до президента з проханням відмінити блокування соц. мереж. І що? Нічого, нуль. Те блокування обійти не важко через такі сервіси як фрію проте сам факт не тішить.

img
Олександр Маркус 21.06.2017 20:50
з України

Да ладно, чого ви всі ото нервуєте... Почитав відповіді на різні петитиції - грошей на гарні задуми все одно не має! Бережіть здоров'я ;-)

img
Задунайский Торонтуй 18.07.2017 04:22
з України

Бред сивой кобылы. Когда в Виннице работали заводы, тысячи народу добирались до них абсолютно без проблем.

Трамвай, похоже, популярная всемирная тема попила бабла. Наблюдаю у себя тут: уже раз пятый меняют рельсы. Каждый раз на века: метр бетона, звукоизоляция и прочее. Но проходит пару лет и все по новой. И это в то время когда в том трамвае обычео 5 человек едет.

img
Olvol 19.07.2017 11:47
з Вінниці

Ну мама говорила, что ехала на первом троллейбусе на день рождения и пакет остался в трамвае, а у нее тольео ручки

img
Olvol 19.07.2017 11:51
з Вінниці

На сколько я знаю, когла кончалась смена, шла колона из минимум 3 троллейбусов: один в депо, потом еденица, потом еще один на Вишенку. Завод открывался и заказывал, сколько людей в условленное впямя надо увезти. Открылась Рошен сейчас - так же само заказала себе рейсы автобуса нр 2, подвозящие на пересменку в 7 і 23 часа.

img
Ще 14

Читайте також "Дороги і транспорт"
Найчастіше коментують
Найчастіше читають
Від Читачів
Блоги