Підбірка головних порад з семінару по продажам у Фейсбуці і Інстаграмі. Коротко та по суті

Підбірка головних порад з семінару по продажам у Фейсбуці і Інстаграмі. Коротко та по суті

На семінар «Як продавати у Фейсбук та Інстаграм» у Вінниці прийшло більше 200 людей. Частина приїхала з інших міст спеціально на цей захід. За шість годин інтенсиву новачки отримали достатньо знань, щоб починати працювати в соцмережех, а більш досвідчені — відповіді на усі свої питання.

Семінар пройшов 30 березня у Галереї «ІнтерШик».

Коротко переповімо, про що говорили спікери. Звичайно, це — лише верхівка айсберга. Уся сила в деталях, про які розказували і які показували на семінарі.

Ірина Олійник: «Секрет ефективної рекламної компанії у Фейсбуці — це тестування»

Спеціаліст вінницької ContextSisters Agency. Компанія надає комплексні послуги просування в інтернеті.
Розповідала на семінарі, як правильно продавати у Фейсбуці

Людина, яка сидить у Фейсбуці, не налаштована на покупку. Вона заходить у соцмережу для розваги. Тому її потрібно зацікавити. Люди переходять на сайти, які рекламуються у постах. Але скільки цих людей буде, залежить від якості вашої реклами. 

Секрет ефективної рекламної компанії у Фейсбуці — це тестування. Потрібно запустити рекламу одразу у кількох форматах — з різними зображенням, з різним текстом. Зробити так, щоб її побачили різна аудиторія, але зі схожими параметрами — вік, місце проживання, інтереси. Фейсбук це дозволяє. Мінімальна вартість на групу оголошень — долар в день. Час тестування — від трьох днів. Потім аналізуєте, яке оголошення краще спрацювало — дало більше переходів на ваш сайт. От його і запускаєте. На тестування йде приблизно 20% загального бюджету рекламної компанії у Фейсбуці.

Коли налаштовуємо таргетінг, соцмережа враховує реальне місце проживання людини, а не те, яке вона вказала у своїх даних. Тому Фейсбук дійсно дуже ефективний інструмент пошуку клієнтів для локального бізнесу. 

Текст вашого рекламного посту має відповідати кільком параметрам. По-перше, ви чітко визначтесь, хто цільова аудиторія вашої реклами. Звертайтесь до неї напряму. Текст має бути короткий, але ви маєте прописати вашу ефективну пропозицію для потенційних клієнтів і чітко натякнути, у чому ваша перевага в порівняння з конкурентами. В кінці має бути заклик до дії — перейти на сайт, на форму реєстрації, тощо. Наприклад: «Маєте приватний будинок, прагнете зберегти кошти на опалення? Завітайте до нас. Безкоштовна консультація» і адреса сайту. Це рекламний текст для компанії, яка продає котли. Він дав нам більше 3000 переходів на сайт, а ціна одного кліку була 81 копійка. 

Наперед важко передбачити, який формат реклами краще спрацює. Ми займалися розкруткою центру дитячого розвитку. Спершу використовували поєднання тексту і картинки. Це не спрацювало. Потім використали відео. Там була коротка історія про те, як метелик вибирається з кокону, йде людина, розрізає кокон — щоб допомогти. Але метелик вже ніколи не полетить, бо він мав вибратися сам, щоб загартувати свої сили. Тут аналогія на виховання дитини. Це відео зібрало багато лайків і перепостів. В результаті центр отримав 18 заявок. Одна заявка нам обійшлась у 51 гривню. А три місяця навчань у цьому центрі коштують 6 000 гривень.

Микола Злотніцький: «Вкрай важливо зацікавити людину з першої секунди»

Представник компанії AutoMoto.ua, спеціаліст по SMM без бюджету
Розказував, як розкручувати сторінку за допомогою вірусних відео

Сучасна людина в день отримує близько 1500 рекламних повідомлень. Але звертає увагу максимум на 100 з них. Тому вкрай важливо зацікавити людину з першої секунди. Не вийшло — значить вас і не побачили.

У Фейсбуці дуже добре йде відео. Але ви не можете просто брати і вставляти посилання на Ютуб. Потрібно завантажити і залити напряму в Фейсбук. Обов’язково вкажіть першоджерело, якщо відео не ваше.

Ви повинні розуміти, хто ваша аудиторія і давати те, що їй цікаво. У моєму випадку аудиторія — це 90% чоловіки, з яких 100% цікавляться тематикою авто. І я знаю, що всі вони не люблять поліцейських. Тому, дуже добре, наприклад, йде відео, де водії ставлять на місце не зовсім адекватних стражів закону. Щось подібне можна знайти для будь-якої аудиторії.

Постіть вірусне відео. Яке відео може стати вірусним для тієї аудиторії, на яку розрахований ваш товар або послуга, ви з часом зрозумієте. Дуже добре йдуть різні нарізки. Наприклад я зробив добірку з записів відеорегістраторів — як виглядають пішоходи вночі. Це просто невидимки, які вискакують з темряви у світло фар. Відео отримало 64 тисячі репостів. Його побачили півтора мільйони людей. А на разкрутку цього посту ми витратили 0 центів.

Олександр Канцлер: «Концептуальні профілі працюють на 30-35% ефективніше»

Один з кращих спеціалістів по Інстаграм в Україні. Засновник Diez.agensy, компанії по просуванню бізнесів у Фейсбук і Інстаграмі. Один з засновників сервісу Insta.tools
Розповідав, як продавати в Інстаграм

Рівень залученості в Інстаграм в 15 разів вище ніж в Фейсбук. Ви довше гортаєте стрічку. Ви гортаєте її доти, поки не побачите фотку, яку вже бачили минулого разу. У цю соцмережу 87% користувачів заходить мінімум раз в день, а 43% — багато разів в день. 34% користувачів — 18-24 років, 33% — 25-34 років.

Хочете бути успішним в Інстаграмі — підпишіться на канали зірок Інстаграму з великою кількістю підписок. Вчіться у них. Вам потрібно бути на рівні. Адже багато ваших потенційних клієнтів підписані на такі канали. Ось вони гортають, бачать всю цю красу, а потім їм і потрапляє на очі нудна фотка з вашого каналу. Чи спрацює вона?

Підпишіться на канали, які рекламують такі ж товари та послуги, як і ви. Вам дуже пощастило якщо у вашій ніші є круті представники з інших міст або країн. Дивіться на них, вчіться і намагайтеся бути кращими. 

Якщо ви рекламуєте кросівки — то погано, коли на фото вони просто лежать на полиці. У них повинні бігти. Якщо ми просуваємо дитячий садок — то немає сенсу фотографувати інтер’єр. Ми фотографуємо щасливих дітей, їх емоції.

«Я не знаю що постити», «Мені нема чого постити». Таке часто можна почути. Є канал @thebroccolitree — він присвячений дереву. Одне і те ж дерево знімають з одного і того ж ракурсу, але в різну погоду і різні пору року. У нього більше 30 тисяч фоловерів. Ти не знаєш, що постити? А він дерево постить, чувак!

Сучасні соцмережі, це не стільки про якість, скільки про ідею. Зняти гарне відео можна і на смартфон. Головне, щоб дивитися його було цікаво.

Ви повинні придумати якусь унікальну концепцію бренду. Такі концептуальні профілі — на 30-35% ефективніше. Є наприклад канал магазину, який продає пряжу. Він називається @ne_babushka. Уже сама назва руйнує стереотип. І контент каналу показує, що в’язання — це модно, що це класне хобі для молодих жінок.

Сторіз — є одним з найбільш ефективних, недорогих і навіть безкоштовних інструментів просування в Інстаграм. Вони зникають через 24 години. 85% людей дивляться сторіз. А їх платне просування зараз вартує копійки. Це набагато дешевше і ефективніше, ніж, наприклад, роздавати листівки на вулиці.

Ми запускаємо школу маркетингу!

— Протягом останніх місяців ми провели у Вінниці три бізнес-семінари, — каже Євгеній Блищик. — На квітень запланували ще два у Тернополі та Хмельницькому. Окрім цього ми півроку працювали над концепцією і створенням школи маркетингу, в якій викладати програму буде генеральний директор RIA Media Олег Горобець. Він вивчав маркетинг і менеджмент в університеті в Клермон-Ферран (Франція) і в Києво-Могилянській бізнес школі.  Останні вісім років Олег Горобець керує найбільшою в Україні регіональною медіа-групою, в її активах чотири газети, мережа зовнішньої реклами, ретрансляція 21 радіостанції, мережа новиних порталів 20minut.ua, онлайн-каталог top20.ua, онлайн-афіша moemisto.ua. Наші медіа-продкути — лідери по охопленню аудиторії у Центральній та Західній Україні. Щороку ми обслуговуємо більше тисячі рекламодавців. За увесь час зібралось чимало кейсів та практичного досвіду, і ми вирішили поділитись найголовнішим на школі маркетингу, яка стартує у травні. 

Курс має три рівні
1. Теорія 

Шість занять (одне на тиждень). На них учасники розроблять рекламну стратегію для свого бізнесу. За курс навчання розберуть теми: що потрібно говорити в рекламі, щоб вона працювала; як правильно формувати рекламне повідомлення; як визначити свою цільову аудиторію і через які канали до неї краще звертатись, щоб реклама спрацювала. 

2. Практика 
Два-три групових заняття, в рамках яких кожен учасник, який пройшов перший рівень зможе розібрати в деталях з Олегом Горобцем свою нову рекламну стратегію. Кожен отримає корегування і конкретні поради, що потрібно змінити і як покращити свою рекламу.

3. Запуск 
Дві-три зустрічі з власником та менеджментом компанії, на яких Олег Горобець допоможе інтегрувати нове рекламне бачення в компанію і поставити його «на колеса». По закінченню Олег проведе ще одну двохгодинну годинну зустріч з власником тет-а-тет, на якій поділиться своїми спостереженнями за роботою компанії, і дасть поради, що потрібно змінювати, покращувати і як це правильно зробити. 

Зареєструватись на школу можна за посиланням: 
https://goo.gl/forms/gME4HE5MwfhB0hYU2

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:28 «Це поставить хрест на Буші». Власники екосадиб проти створення кар'єру у заповіднику photo_camera 21:01 Судитимуть браконьєрів, які хотіли поласувати рибкою за 174 тисяч гривень 20:25 «Це конкуренти поширюють чутки, що нас уже нема». Інститут землеустрою продовжує працювати 20:03 Вінниччина готується до сильного вітру: оголосили жовтий рівень небезпеки Від читача 20:06 У Вінниці чутно вибухи 19:40 Будівельні та ремонті послуги по дому. Актуальні оголошення від вінницьких компаній 19:17 Суддя з Тульчина наїхав на поліцейського. Покарання винесли лише одному — копу 18:06 У Могилів-Подільському районі під колесами автомобіля Toyota загинула жінка 17:32 Скотомогильник площею у дві тисячі квадратів виявили у Барській громаді 17:03 ТОП-5 пам'яток Вінниці для незабутнього вікенду та подорожі крізь епохи 16:37 Екс-голова лісового управління Бондар вийшов з-під варти за два мільйони гривень застави 16:20 Допоможуть у тяжку хвилину: ритуальні послуги та товари, кафе та обіди на замовлення (партнерський проєкт) 16:11 На Келецькій п'яний та «під кайфом» водій потрапив у ДТП 15:15 Музиканту Джанго, який публічно підтримує росію, вінницькі СБУшники оголосили підозру 14:50 Ветерани та ВПО можуть скористатись безкоштовною послугою переїзду в Україні (Новини компаній) 14:13 Війна — не завада любові: історія сапера зі Жмеринки Івана та його коханої Яни photo_camera 14:10 Де поставити зубні імпланти у Вінниці? Огляд кращих стоматологій Вінниці (партнерський проєкт) 13:19 Зникла 82-річна Лілія Марценюк з Вінниці. Допоможіть розшукати жінку 12:20 Військові чекають ваші книги! У Вінниці розпочався збір «Літературний донат» photo_camera 12:06 Загиблі мирні люди, зруйновані лікарні та багатоповерхівки: про 784-й день війни
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up