Який зиск компаніям брати участь у “Народному бренді”? Що вони отримують від участі та перемоги у конкурсі, журналісту RIA/20minut розповіли експерти у сфері підприємництва та бізнесу
Третього грудня завершується останній тиждень голосування вінничан за кращі компанії у конкурсі “Народний бренд”. Нагадаємо, проекту цьогоріч виповнюється 16 років, а мірилом якості роботи компаній тут виступають голоси вінничанин. Отже, чим більше голосів набереться у фірми чи послуги на сайті brand.top20.ua до 3 грудня, тим більша до них довіра городян — а отже, тим ближчі підприємства до першості у конкурсі.
Ми вже питали молодих підприємців, що спонукає їх брати участь у “Народному бренді”(https://goo.gl/33YSKM). Тоді вінницький кондитер, який нещодавно відкрив власну справу, розповів, що для нього конкурс «Народний бренд» — це своєрідна реклама і спосіб заявити про себе.
На цей раз вінницькі бізнесмени розповіли, чим, на їхню думку, буде корисна участь у “Народному бренді” як для підприємців-початківців, так і для вже знаних у Вінниці компаній.
Ігор Добрянський, генеральний директор сервісу з оренди авто у місцевого населення SizeCar.com, розповів, що бізнес-конкурси на кшталт “Народного бренду” корисні для підприємців з точки зору реклами та піару, а також і здорового конкурентного середовища між підприємцями.
— Це стимулює власників бізнесу до розвитку та творчого підходу і дає поштовх для багатьох бізнесменів замислитись щодо актуальності їхнього бізнесу та користі, яку вони створюють. Перемога у подібних конкурсах завжди мотивує піднімати планку і стандарти.
Але, каже Ігор, компаніям варто брати учать у бізнес-конкурсах у тих випадках, коли справді є що показати потенційним клієнтам та бізнес-спільноті. За його словами, бізнес має бути корисним та задовольняти потреби населення чи іншого бізнесу.
— Щодо свого досвіду участі скажу, що наша команда нещодавно брала участь у конкурсі стартапів у Нью-Йорку, де представляли свій проект SizeCar.com. Участь у конкурсі дала нам величезний досвід і нові знайомства, розширила наше розуміння та підхід до бізнесу. Ідеї та комунікації, які створюються під час таких конкурсів - найцінніше, що вони дають підприємцю.
Виконавчий директор бізнес-клубу "MoneyFest" Геннадій Поліщук каже, що участь компанії у конкурсі свідчить про те, що вона на шляху вдосконалення своїх послуг заради клієнтів.
— Принаймні 6 учасників бізнес-клубу "MoneyFest" беруть участь у "Народному бренді" та змагаються за призові місця, а ще декілька підприємців лише починають рухатись цим шляхом. Сам факт участі в даному конкурсі говорить про певну соціальну активність бізнесу та бажання ставати кращим для своїх споживачів. А призові місця — це уже однозначно досягнення, що згодом конвертується в збільшення клієнтів та, як наслідок, веде до збільшення прибутковості бізнесу
Бізнесмен каже, що на його думку, “Народний бренд” зумів завоювати довіру вінничан. — Враховуючи неможливість підробки голосів, а також беручи до уваги впізнаваність та рекламні можливості сайту top20.ua, рекомендував би бізнесу розвиватись в даному напрямку, - розповів він.
Олег Горобець, генеральный директор RIA Media
— Участь у “Народному бренді” - це тест на знання вашої торгової марки. Як відомо, знання марки — наслідок великої кількості покупців. У процесі голосування люди розглядають “кандидатів”, і таким чином знайомляться із новими брендами. У процесі виборів кандидати мають шанс “засвітитися” (як і у політичних виборах). Молоді бренди цим активно користуються.
Перемагають же найчастіше великі і популярні бренди. Людина влаштована так, що підтримає або той бренд, який купує сама, або той, про який чула найбільше. Для великого бренду перемога у конкурсі - це підтвердження лідерства. Чи важливо отримати таке підтвердження - не знаю, тут кожен вирішує сам. Що точно важливо - так це побудувати дійсно сильний бренд, який знають і люблять покупці.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер