Два місяці вінничани обирали найкращі компанії міста на сайті brand.top20.ua. Цей сайт створено спеціально для голосування у конкурсі тих компаній, що розміщені на сайті-довідці TOPtop20.ua. У голосуванні “Народний бренд” у 2017 році взяло участь 12513 людей. Спеціально для голосування на сайті TOPtop20.ua була створена brand.top20.ua/vn. За право отримати народне визнання у номінаціях змагалися понад 2 тисячі компаній. За них було віддано 23358 голосів вінничан. Але вибороли відзнаку "Народного бренду" і стали справжніми народними обранцями лиш 157 компаній. Найбільше голосів з-поміж усіх отримало підприємство “Солодка мрія” - за нього віддали 3752 голосів.
У день церемонії на вході до ресторанного комплексу “Козацький стан” усіх гостей зустрічав із наливками для зігріву Олександр Шемет, головний Дід Мороз міста. У залі ж частина учасників церемонії позувала у фотозоні під спалахами фотокамер, інші ж насолоджувалися винами марки ARTWINERY під вишукані музичні сети DJ Данила Захарова.
Близько сьомої години вечора, 14 грудня, розпочалась власне церемонія вручення нагород “Народного бренду”. Ведучий Роман Гах веселив гостей жартами, і не без задоволення відмітив красу своїх помічниць із модельного агенства Grace, які допомагали вручати дипломи та статуетки богині Ніки лідерам голосування. Вони виглядали просто неперевершено: не в останню чергу - завдяки макіяжу та зачіскам від Anna Vahula style studio, і стильному вбранню від салону-магазину чоловічого та жіночого одягу ROLADA.
Офіційна частина розпочалась трохи пізніше сьомої години вечора, і відкрив її генеральний директор корпорацiї RIA Олег Горобець. Він же і вручив вручив відзнаки спонсорам та партнерам конкурсу. Це генеральний партнер — цемент «Зодчий», компанія, яка працює під слоганом: «Контролює якість, марку та вагу у кожному мішку». Також конкурс підтримали офіційний перевізник — компанія «Бліц Таксі 555-444», ексклюзивний партнер — котеджне містечко Sun House, та “солодкий” партнер — Sweet Paradise.
— Цей конкурс є пріорітетним для компанії “Зодчий”. Ми вважаємо його дуже цінним для міста, адже саме “Народний бренд” спонукає бізнесменів до розвитку своєї справи та покращення якості товарів, послуг для вінничан, - розповів журналісту Віталій Любімов, представник компанії ТОВ “Зодчий”.
— Видно, що “Народний бренд” розвивається із кожним роком. Але цього року все все-таки інакше: конкурс якийсь “тепліший”, затишніший, - прокоментував журналісту Андрій Чорний, керівник Бліц Таксі 555-444, після того, як допоміг ведучому розіграти свій подарунок переможцям - 20 сертифікатів на поїздку у таксі.
А от Наталя Токар, засновник торгової марки авторських десертів Sweet Paradise, зайняла далеко не призове місце - її компанія у рейтингу шоста за ліком. Але вона все-одно радіє, адже каже, що Sweet Paradise всього три місяці як на ринку.
— Ми обійшли такі знані бренди, як “Насолода”, яка вже багато років радує своїх прихильників солодощами. Це було дуже приємно! Хочу подякувати усім вінничанам, які віддавали за нас свої голоси.Родзинкою вечора став виступ двох барменів із Sivak&Vitruk Project. Глядачі захоплено слідкували за майстерністю хлопців, і за тим, як шейкери буквально літали в повітрі повз вінничан, що сиділи у першому ряду.
Далі на учасників конкурсу чекали нові сюрпризи: Андрій Красніцький, забудовник котеджного містечка "Sun House", розрізав для них великий торт - презент від компанії.
— Хочу привітати вас із завершенням конкурсу, адже це більше, ніж фінал - ви можете оцінити, скільки людей впізнають вас як бренд та підтримують якість ваших послуг чи товарів, - зазначив Красніцький.
Одразу після того, як усі переможці отримали відзнаки, Олег Горобець розпочав розіграш трьох планшетів серед учасників онлайн-голосування. Спочатку вирахувати випадкові номери хотіли із допомогою спеціальної програми, але через погану якість Інтернета довелось із тисяч номерів телефонів обирати щасливчиків буквально наосліп.
Хтось з них не піднімав слухавку, хтось не хотів розмовляти. Так чи інакше, але планшети вже дісталися трьом вінничанкам: Наталі Мефодовській, Ілоні Рабчун та Діані Романовій. Пізніше, 18 грудня, вони забігли до редакції RIA/20minut, аби забрати свої презенти.
Коли офіційна частина церемонії була завершена, гості поринули у атмосферу якісної та неймовірно красивої музики від кавер-гурту Gloria та насолоджувались авторськими десертами від солодкого партнера Sweet Paradise.
Ольга Тимощук - фотограф із Козятина. Вона розповіла журналісту, що була дуже здивована, коли побачила себе у списку фотографів на ТОPtop20.ua. Але ще більшим сюрпризом для неї була новина, що вона посіла у номінації “Фотографи” друге місце.
— Я абсолютно не знала, що беру участь. І тут раптом подруга сказала мені, що проголосувала за мене. Я була дуже здивована, що за мене можна проголосувати на brand.top20.ua/vn. Таким чином, я розіслала прохання у Фейсбуці, щоб голосували за мене. І проголосували - не дивлячись на те, що голосування доволі складне, - розказала вона.
Марина Загоруйко, одна із головних організаторів конкурсу, каже, що святкування вийшло дуже яскравим.
— Конкурс важливий і для споживачів, і для компаній, які хочуть іти вперед у своєму розвитку. Ми йшли до цього практично 3 місяці: перші два - було голосування на сайті brand.top20.ua, а в останній місяць пішла вже, власне, організація конкурсу: ми намагалися продумати все до дрібничок: ресторан, група, яка співатиме, нагороди. Задуми щодо “Народного бренду 2018” з’являться завтра, а сьогодні можна видихнути спокійно і насолоджуватися теплою атмосферою.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер