Спочатку розповімо про те, як працював механізм розіграшу планшетів. Вінничани заходили на сайт, щоб проголосувати за компанію або послугу, які здались йому найкращими. На сайті brand.top20.ua кожен із учасників голосування повинен був проголосувати за 10 компаній мінімум. Для завершення голосування їм потрібно було відповісти на дзвінок від сайу top20.ua. З одного номера за компанію в одній номінації(а їх у цьому році - 52 )можна було проголосувати тільки один раз, і номер голосуючого одразу ставав учасником розіграшу. У голосуванні “Народний бренд” у 2017 році взяло участь 12513 людей. Із них близько 3,5 тисяч поділились постом про конкурс “Народний бренд” у себе в соцмережах. І от випадковим чином з-поміж тисяч учасників трьом жінкам пощастило виграти гаджети від RIA. Усі вони протягом 18 грудня прийшли до редакції та забрали свої подарунки.
Генеральний директор корпорації RIA Олег Горобець одразу після церемонії вручення нагород кращим компаніям міста визначив трьох переможців розіграшу планшетів із допомогою гостей “Народного бренду”.
Спочатку вирахувати випадкові номери хотіли із допомогою спеціальної програми, але через проблеми з Інтернетом довелось із тисяч номерів телефонів обирати щасливчиків буквально вручну.
— У нас є список із 74 сторінок, і на кожній сторінці - по 50 телефонних номерів. Зараз будемо питати у гостей номер сторінки списку та номер рядка. Таким чином, у випадковому порядку ми й визначимо переможців, - знайшов вихід із ситуації пан Олег.
Хтось з вінничан не піднімав слухавку, навіть і не розуміючи, що повз нього проходить унікальна можливість стати власником гаджету. Хтось просто не хотів розмовляти. Врешті-решт, планшети дісталися трьом вінничанкам — переможцям залишилось тільки прийти за ними до редакції із паспортом, що вони й зробили.
Наталія Мефодовська прийшла до редакції RIA/20minut зі своїм чоловіком 18 грудня і стала найпершою із переможців. Каже, у вечір, коли їй подзвонив генеральний директор корпорації RIA, лежала вдома із температурою.
— Я голосувала за школу англійської мови, вона зайняла третє місце. Ми голосували усією сім’єю, сподівались, це дозволить школі, за яку ми вболіваємо, зайняти призове місце. Так і сталось, а приємним бонусом став планшет. А пару років назад у розіграші від RIA ми виграли подорож до Парижу, - розповіла вона журналісту.
Другою до редакції завітала Ілона Рабчун із маленьким синочком Ярославом. Вона теж спочатку не повірила, коли дзвінком їй повідомили про виграш.
— Сказали мені, що я виграла планшет, і відключились. Потім на другий день передзвонюю, уточнила. І мені кажуть - ідіть та заберіть його, а я все ще не вірю. Я навіть не знала про розіграш планшетів - просто собі проголосувала за меблеву компанію і забула.
Останньою - вже під вечір прийшла студентка Діана Романова: тільки-но завершились університетські пари, одразу гайнула до редакції
— Знаєте, як дізналася про перемогу у конкурсі? Сиджу, роблю завдання до пар. І тут дзвонять! Я була в шоці, і не пам'ятаю навіть, за кого голосувала. Про розіграш планшетів знала, але особливо не розраховувала - залишила відгук з цікавості.
Читайте також:
Екватор голосування конкурсу “Народний бренд”: за які із номінацій найбільше голосують?
Чому молодий кондитер хоче взяти участь у «Народному бренді»
Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам
Нагородження кращих, розіграші та круте бармен-шоу: як завершився “Народний бренд 2017”
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер